Professionele kwaliteit ruw carbon wordt geweven in de Giant-fabriek met behulp van de meest geavanceerde engineering- en constructiemethoden. Continuous Fiber Technology voegt sterkte toe en minimaliseert gewicht.
Vergelijk modellen |
|||
Bekijk fiets | Bekijk fiets | Bekijk fiets | |
Wielset
|
CADEX Max 40 WheelSystem, [F]40mm, [R]40mm | CADEX Max 40 WheelSystem, [F]40mm, [R]40mm | Giant SLR 0 40 WheelSystem, [F]40mm, [R]40mm |
---|---|---|---|
Shifters
|
SRAM RED AXS HRD, ED-RED-E1 | Shimano Dura-Ace Di2 | Shimano Ultegra Di2 |
Crankset
|
SRAM RED PM E1 DUB, 35/48 with power meter XS:170mm, S:170mm, M:172.5mm, M/L:172.5mm, L:175mm, XL:175mm | Shimano Dura-Ace, 36/52 with Shimano FC-9200P power meter XS:170mm, S:170mm, M:172.5mm, M/L:172.5mm, L:175mm, XL:175mm | Shimano Ultegra, 36/52 with Giant Power Pro power meter XS:170mm, S:170mm, M:172.5mm, M/L:172.5mm, L:175mm, XL:175mm |
Voorvork
|
Advanced SL-Grade Composite, full-composite OverDrive Aero steerer, 12x100mm thru-axle, disc | Advanced SL-Grade Composite, full-composite OverDrive Aero steerer, 12x100mm thru-axle, disc | Advanced SL-Grade Composite, full-composite OverDrive Aero steerer, 12x100mm thru-axle, disc |
Kleuren
|
Black Lava | Black Lava / Iris | Blue Dragonfly / Iris |
Eendelige mal
Een nieuwe constructietechniek maakt gebruik van één blaas (in tegenstelling tot drie in de vorige generatie) om een eendelige voordriehoek te creëren. Het resultaat is verminderd gewicht, zonder concessies te doen aan stijfheid of aerodynamische vormgeving.
Afgeknotte ellipsvormige buizen
Strategisch ontworpen luchtfoil secties in het frame en de voorvork, ontwikkeld via CFD en windtunneltesten, verbeteren de aerodynamische efficiëntie, waardoor de windweerstand wordt verminderd bij een breed scala aan hoeken vergeleken met traditionele druppelvormige buizen.
Interne kabelgeleiding
Frame/stuur/stuurpen hebben unieke kabelgeleiding voor een gestroomlijnd, uiterlijk en eenvoudigere instelbaarheid.
Full carbon voorvork
De Advanced SL-klasse voorvork heeft een symmetrisch ontwerp en aero-vormgeving, samen met integratie van schijfremmen en verhoogde bandenruimte tot 33mm. Dit nieuwe ontwerp maakt het lichter, stijver en aerodynamischer.
Aerodynamisch stuur en stuurpen
Lichtgewicht stuur en stuurpen hebben aero-vormgeving inclusief platte bovenkanten met verhoogde randen om rijders te helpen een stabiele aero-positie te behouden. Interne kabelgeleiding verbetert de aerodynamica terwijl eenvoudig instellen en aanpassen behouden blijft.
De D-vormige voorvorkbuis biedt een extreem aerodynamisch, eenvoudig te onderhouden systeem van intern gerouteerde rem- en derailleurkabels.
Geïntegreerde zadelpen
Speciaal ontworpen voor competitieve wegwedstrijden, en met verfijnde vorm en geïntegreerd ontwerp om gewicht te besparen. Het verbetert de aerodynamische prestaties en voegt wegverzachtende compliance toe.
Een oversized onderbuis en bovenbuis zorgen voor superieure laterale en torsiestijfheid aan de voorkant. De nauwkeurig ontworpen, rechthoekige onderbuis levert ongekende stuurprecisie en trapefficiëntie op.
Het oversized bottom bracket heeft een volledig geïntegreerd ontwerp van 86 mm breed. Symmetrische liggende vorken bieden extra stijfheid aan de aandrijfzijde en stabiliteit aan de niet-aandrijfzijde.
Ontwikkeld met Dynamic Balanced Lacing levert dit tubeless-ready WheelSystem superieure efficiëntie, comfort en controle in het meest gebruiksvriendelijke systeem.
Schijfremintegratie
Het frame en de voorvork zijn ontworpen met flat-mount schijfremtechnologie voor krachtige, consistente remprestaties onder alle omstandigheden.